-Mayfish, Dance Drill.

Monday, August 30, 2010


will it help if i visualize myself pregnant?
while studying the conception chapter in lifespan psychology.
o_o
maybe it will help.
alright. i shall do just that! ^_^

今日は十時にうちを出ます。
学校へ行きました。
学校からうちまで四十ぷんぐらいかかりました。
十二時にうちへ帰っていました。
それから、
心理学の勉強をしました~ 
そして、
私は七時に晩ご飯を食べました~
晩ご飯の食べ物はおいしいでした!
ありがとうでした!
じゃあ!
おやすみなさい!

yay second post in jap.
hopefully structures are correct.

i fall asleep to dream of you..
-A Song For You, Stephanie


Back to top