-Mayfish, Dance Drill.

Friday, September 24, 2010


NIVLA says:
yeah i also think so
night night then!
XDDD
Hahaha
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
!
NIVLA says:
happy lao sai-ing ltr
HAHAHA
XDDDDDD
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
......................
NIVLA says:
NIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
fker. LOL
NIVLA says:
sweet drm of massu shitting
LOLLL
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
JUST GO LA
OMG
STOP SPAMMING
LOL
NIVLA says:
i had to say that
wahhahaha
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
......
GO
NIVLA says:
night night
dont angry arh
XDDDDDD
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
LOL
NIVLA says:
dont chase me away
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
GO!!!!
OMG!
NIVLA says:
hahahhaha
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
GO!
LOL
NIVLA says:
SHIT SHIT SHIT!!!!
dont laugh at ur com
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
FKER
OMG..
NIVLA says:
its retarted!!!1
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
...
OMG..
U DAMN ANNOYING!!
NIVLA says:
hahhahaha
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
LOL!!
..
NIVLA says:
tis is like the final spam of energy be4 u die
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
HAHAHA!!!
NIVLA says:
after that u are totally wasted
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
OMG
LOL
WTF!!
OMG..
U..
NIVLA says:
reallyyy
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
LOL!!!!
NIVLA says:
okay thats all
X.X
now really
NIGHTTT!!!!
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
THAT WAS RANDOM!!!!!!

LOL
NIVLA says:
HAHAHHA
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
BYE LA!
LOL!!!!
NIVLA says:
dont go crazy
and stop laught
XDD
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
...
NIVLA winks:

Play "Water Balloon"
エンチ 私はあなたのユちゃんです! says:
STOP ASKING ME TO STOP LAUGHING
..
OMG
GO!!!!!
..
NIVLA says:
hahahah
OKOKOK
REALLY NOW
night

i jus had to post this up.
HOW CAN A MSN CONVO GET SO RANDOM?!?!?!?!!?
HAHA!!!!!!!!!!!


Back to top